Jaha, då sitter man här....

....igen & det är fredag!! Ett stort glas rött & lite ostkuber. Tända ljus, det är fredagsmys ;-) Lagar middag som består av fläskfilé, ugnsstekt potatis, grönmögelsås & tomater med mozarella. Så skönt att bara vara hemma en fredag, det var länge sen, det har varit så mycket inbokat den senaste tiden. Om bara drygt en vecka sticker vi till fjällen & det ser jag fram emot. Kom på att jag måste ställa om vikten på skidorna, eftersom jag väger typ 30 kg mindre än när jag åkte sist. Det har varit en av mina stora drömmar: att kunna åka skidor med mina barn, utan att vara rädd för att ramla & inte kunna ta mig upp själv..... Nu har jag kommit dit!!! :-) :-) Ska försöka hålla mig vaken över Idol-finalen ikväll, jag är ju ganska trött, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0