Förhoppningsvis....

.....väger jag under 80 kg imorgon bitti!!! (Önskedröm!!) Hann inte väga mig imorse, så jag planerar att göra det imorgon istället.

Som vanligt springer dagarna iväg. Det har varit gympaupvisning, simning & vi har bakat lussebröd m.m.
På jobbet är det fullt upp & idag gjorde jag provet om försäkringar, & klarade det galant, så nu kan jag även titulera mig "licensierad försäkringsrådgivare" ! Det känns bra, för nu är en sak ur världen. Imorgon & på torsdag ska jag på utbildning i Finansiell ekonomi & regelverk m.m. Nästa vecka är det tenta. Den är skitsvår så jag håller tummarna för att jag kommer fixa den. Har ju inte pluggat något hemma själv, så jag måste ha rejält med tur om det ska gå vägen...

Igår var jag ute och käkade med några tjejkompisar. Vi var på Restaurang B.A.R. Jag åt fiskspett med parmesanrisotto & tomat & avokadosallad. Det var jättesmarrigt! Nu ska vi snart iväg till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0