Fan, jag glömde!!

Hade lite bråttom imorse så jag hann inte väga & mäta mig! Gör ju alltid det på morgonen, för då väger man ju minst....hi,hi ;-) Ska försöka hinna med det imorgon, men jag har på känn att jag snarare har gått upp än ner !? Vi får se. Har jobbat hela dagen igen. Stannade till i Kista efter jobbet & för att kolla efter nåt kul att ha på sig på nyår. Tyvärr hittade jag ingenting & det var sjukt mycket folk & mest jobbigt faktiskt! Va sen bara hemma & bytte om & åkte senmed hela familjen hem till mormor & morfar. Käkade, fikade & barnen fick julklappar. Kom hem vid 21.30. Är verkligen skittrött & har ingen lust att jobba!!! Har mycket att göra inför nyår, städa & fixa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0