Varit på kalas & packat

Idag testade vi på ett "nytt" bad ! "Kairo-badet i Upplands Väsby!  Var där hela dagen fram till 16:30. Var sen på Plantagen & kollade efter en ny kylväska eftersom våran gick sönder idag. Det fanns tyvärr bara ett par stycken kvar & dom var för små, så jag får leta vidare. Skulle behövt en till imorgon då morfar ska åka med barnen till landet, men vi får får använda några andra lite mindre vi har här hemma.

Åt lite Thai-mat från gårdagen & stack sen till ett kalas. Några som jag inte sett på ett tag, sa att jag blivit så mycket smalare & var snygg & fräsch. Jag blev såklart jätteglad & sög i mig alla komplimanger. Kom hem igen vid 21.30 & har packat både till mig själv & alla barnen. Imorgon bitti åker ju dom till landet & jag & mannen till Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej hopp...vad duktig du är som gått ner så myccket...och hamnat nästan under 90 kg... :) ha det gott..kram J

2009-08-07 @ 13:25:45
Postat av: Lotusblomman

Tack,är under faktiskt(89,6 förra veckan)men 0,2kg ifrån -30kg, men det hoppas jag sker imorgon!!Hur går det för dig?Funkar det bra med allt? Kram,L

2009-08-10 @ 12:49:33
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0