Trött

Idag var jag hemma på förmiddagen. Passade på att ta ett varmt bad. Åt sen lite lunch & åkte till skolan & hade Matte-lektion. Hämtade barnen på dagis & sen kom även äldsta tjejen hem från gympan med en kompis som ska sova här inatt. Gjorde pannbiff till middag. Trodde att det även skulle räcka till imorrn, men ungarna åt som hästar så tji fick jag! Barnen har badat & nu försöker vi få alla att sova. Det är inte så lätt då alla har vänt på dygnet under sommarlovet. Själv är jag dödstrött & ska nog gå & lägga mig snart och läsa lite. Har både nya Chic & Solo att gotta mig i....
Förresten stötte jag på en mamma från dagis på affären, som tyckte att jag blivit så smal & fin. Det känns verkligen kul att folk ser & att dom även säger det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0