Tisdag

Efter att jag hade hämtat barnen från dagis igår, gick vi ner till badet & barnen fick bada lite innan middagen. Snart är det ju slut på sommaren så det gäller att passa på. Dom är så fina mina tjejer, alldeles "vita" i håret & bruna som pepparkakor!!

Äldsta tjejen tog hem en kompis som sov över. Det var stört omöjligt att få dom att somna så inte förrän strax före 23 blev däckade dom. I morse fick jag väcka alla barnen som faktiskt var ganska trötta. Körde småtjejerna till dagis & hämtade sen ytterligare en tjej & körde alla till gympaläger. Har nu kommit hem & tagit en kopp kaffe & en hårdmacka.
Kom just på att det är ju faktiskt vägdag idag också..... Ska ju precis sticka iväg & göra lite ärenden så jag kanske skjuter på det tills imorrn istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0