Strul m.datorn

Har haft lite strul med datorn & har därför inte kunnat uppdaterat bloggen sedan i torsdags.

På fredagen var jag på Universitetet hela dagen. Föreläsning & grupparbete. Hämtade småtjejerna, åkte & köpte en kalas-present. Hela familjen var sen hemma & vi lagade mat tillsammans & hade mysigt. Vi gjorde kycklingfilé fylld med ost & kokt skinka & färskpotatissallad med kapris i m.m. Jättegott! Var jättertrött efter en tuff vecka, så jag somnade skönt in på soffan efter ett tag.

Lördag: Äldsta tjejen var på gympa-uttagning & mellantjejen var på sin gympa. På eftermiddagen kom morfar och passade barnen, jag & mannen var först på fotboll, AIK-Trelleborg, 1-0, och efter det åkte vi på 40-årsfest.
Jag hade på mig ett par väldigt tighta svarta jeans, höga stövlar, en top & skinnjacka. Jag fick väldigt mycket uppmärksamhet & alla sa att jag blivit så smal & snygg. Jättehärligt! Vi åt, dansade & drack & hade jättekul! Kom hem vid 03.00 & somnade väl vid c:a 04.00.

Söndag: Vaknade tyvärr redan 09.15 & kunde sen inte somna om. Kollade lite på video, sen kom barnen hem vid 13.30. Fullt ös! En skulle till en kompis & en skulle på gympa igen..... Åt sedan jättegod pasta med tomater, basilika & mozarella till middag. Ett långt bad & sen bänkade jag mig framför kvällens film. Somnade sklart på soffan igen..... Gick till sängen & la mig vid 01.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0