Rensat kläder....

Igår var jag & köpte present till kalas m.m. Fikade sen med en kompis & hämtade sen barnen tidigt. Äldsta dotter gick på ett kalas & vi åt kräftor & drack champagne. Så gott!!

Vaknade vid 7.00 i morse & kunde inte somna om. Typiskt! Gick upp vid 8.00 & la in maskin tvätt. Har rensat bort massor med kläder som har blivit för stora, och som jag inte kan ha längre. Sju stora Ikea-kassar blev det & då har jag bara börjat....... Sitter nu & äter lunch, kyckling-gratäng med ris. Ska snart hoppa in i duschen & göra mig iordning. Vi ska först till Råsunda & kolla på fotboll & efter det ska jag & mannen ut & äta. Fira våran 11:e bröllopsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0