Pust & stön

Jag är trött!! Föreläsningen idag var rolig & handlade bl.a om hur det svenska språket är uppbyggt. Efter det hade vi en gruppträff. Vi fick presentera oss & berätta om varför vi just hade valt att bli lärare m.m, sedan delades vi in i fem olika grupper. Vi ska ha ganska mycket grupparbeten tydligen. Det var bara jag & ett par andra som var "lite äldre" (jag känner mig som 25 i huvudet) resten var ganska unga. I den grupp som jag hamnade i var jag äldst & den enda med barn & familj. Hoppas dom kommer förstå att det är viktigt för mig att komma ifrån i tid m.m.

Efter att vi slutat vid 15.45 åkte jag & hämtade barnen på dagis. Åkte en snabbis till apoteket & kom sedan hem strax före 17. Stora tjejen var då redan hemma med en kompis. Lagade mat & åt vid 18.00. Kyckling med Mango Chutneysås & pasta. Nu har jag precis "slängt" ner småbarnen i badkaret & den stora duschar själv. Det går i ett......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0