Ny vecka

Helgen har varit kanonbra! I lördags hade vi bröllopsdag & var då först på fotboll & sen ut & åt på "Döden i grytan".
På söndagen var jag tvungen att åka till Kista för att leta efter nya byxor, eftersom jag hade rensat bort i princip alla, för att dom var för stora. Köpte lite olika jeans m.m men hittade inga byxor som var direkt "klockrena" . Måste gå ner några kilo till för att komma i en del byxor som jag provade som bara gick upp till stlk 44. Köpte förresten jeans på Gina Tricot i tumstorlek för första gången på typ 100 år. Stlk 33!! Jag ser fortfarande fram emot den dagen då jag kan köpa ett par schyssta designerjeans, det är en av mina största drömmar.

I morse var jag ute & promenerade igen! Har duschat & druckit kaffe med en hårdmacka. Ska göra mig iordning & åka till Universitetet snart. Det är föreläsning först & sedan gruppträff.

Kommentarer
Postat av: BIG-MAMA från vikt dropp

grattis till din fina viktminskning!!

själv väntar jag på op nu den 10/9



Ha det bra!

2009-08-24 @ 10:24:59
URL: http://blogg.familjen-ahlgren.se
Postat av: Lotusblomman

Tackar!! Lycka till du också! //Lotusblomman

2009-08-24 @ 19:14:53
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0