Hinner knappt med...

Igår var jag på skolan hela dagen. Till på fredag ska vi ha läst en bok & gjort en läslogg på den, för att sedan diskutera det i grupp. Jag har inte ens fått den boken än, så jag börjar känna panik. Mannen kom hem igår & var krasslig, det är typiskt, precis när det är som "mest" !! Hämtade alla barn, "utfodrade" dom och hämtade sedan upp ytterligare tre tjejer & körde dom till gympa. Hade föräldrarmöte på gympan & kom inte hem förrän 20.30. Pratade med en kompis i telefon ända till 22.00 & sen var den kvällen slut.

Gick upp 06.15 i morse & tog en dusch. Har lämnat barnen på dagis & sitter nu med lite yougurt. Ska snart åka in till stan på en jobbintervju, faktiskt! Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0