Då är man igång igen!

Åt frukost i morse & lämnade sedan barnen på dagis. Båda på nya avdelningar & det gick jättebra, dom har längtat lite efter sina kompisar. När jag kom in sa en av fröknarna att: men guuud va smal du har blivit, jag såg redan innan sommaren att du hade gått ner, men nu är du ännu smalare...... Jag blev glad & tackade. Det är ju egentligen lite skumt att folk tycker att man är "smal" då jag fortfarande lider av fetma enligt BMI-tabellen.......

Var sen upp till skolan & hämtade scheman m.m. Har sedan varit hemma & tillbringat den mesta tiden i telefon då jag har skjutit på allt sånt tills nu! Alltså ringa Csn & Förs.kassan,banken & ändra doktorstider m.m........

På onsdag börjar min skola så då är man igång igen. Fasen vad sommaren gick fort, men jag ska inte klaga för det har varit en Supersommar!!

Oj då, lunch!? Måste få nåt i magen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0