Varit i stallet igen!

Åt kalkon, potatis & kantarellsås till lunch. Pluggade LITE. Kavring med ägg & kaviar till mellis, sen hämtade jag min stora tjej & vi åkte till stallet. Det var hur varmt & skönt som helst. Åt fisk med potatis & äggsås till middag. Ska nu "röja" lite & kanske hinner jag ta ett bad också!? Jag mår så bra när jag ligger i mitt underbara badkar med tända ljus!

Idag känner jag mig tjock! Känner & känner förresten, jag är ju faktiskt rejält tjock...... Jag vill att det ska gå fortare! Jag vill vara smal! Jag vill känna mig vacker! Mitt självförtroende går lite upp & ner sen drygt ett år tillbaka. Förut har jag alltid haft bra självförtroende trots att jag varit stor. Det är ju under det senaste året vikten har dragit iväg rejält, förut har jag "bara" vägt mellan 90-100 kg. Ja, ja nu ska som sagt "röja" lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0