Mellantjejen 5 år idag!

Uppvaktade min dotter som fyllde 5 på morgonen med sång & presenter.
Va sen i skolan fram till lunch. Hade först Engelska & efter det skrev jag ett prov i Historia. Fick VG på Religionsprovet förra veckan & det är väl okej! Handlade & åkte sen hem & åt sallad till lunch. Stekte pannbiff med lök & grön paprika. Hämtade barnen. Åt middag & sen glass till efterrätt, eftersom mellantjejen fyllde 5. Åkte sen till stallet med äldsta tjejen & hennes kompis. Kom hem vid 19.30 & då stack jag över till en granne & fikade. Har inte orkat göra mina läxor till imorgon för jag känner mig helt slut. Lilltjejen vaknade ju vid 05.10 imorse.......
Är lite deppig över att jag inte gått ner något denna vecka, men hoppas att det händer nåt till nästa!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till din 5-åring..min tjej fyller fem oxå i April ;) jag hoppas du mår bra och att allt känns ok..jag väöntar fortfarande på lappen som ska dimpa ner i brevlådan..ha det gott! kram J

2009-04-07 @ 22:26:33
Postat av: Lotusblomman

Tack du!Allt känns ok & det mesta går bra!Hoppas du får din lapp snart,du måste ju också hinna planera! Trevlig påsk på dig! Kram,Lotusblomman

2009-04-08 @ 07:53:03
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0