Härligt!

Fredag idag & solen gassar! Härligt, nu har man en hel helg framför sig! Ska försöka spola av altanen bl.a så vi kan ställa ut, utemöblerna. Jag tror att vi är dom enda i hela grannskapet som fortfarande har alla löv kvar på tomten, så dom MÅSTE bort i helgen. Vi har bara inte hunnit med det än. Har varit i i skolan & efter det var jag runt & handlade lite kläder till barnen & blommor m.m. Åt Västerbottenpaj till lunch. På enare tid har jag varit slarvig med maten! Missat mellanmål & tagit några godisbitar då & då........ Måste skärpa mig! Har tänkt att komma igång & träna också, men tiden räcker inte riktigt till just nu, tyvärr! Nu måste jag hämta barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0