Förkyld & ont i halsen

Är förkyld & har ont i halsen. Var sängliggande nästan hela söndagen, och det hade jag verkligen inte tid med.... Tror iofs att det är just därför jag har blivit sjuk nu, för att det varit så stressigt den senaste tiden. Hade egentligen prov i Historia nu på morgonen men dels så har jag inte hunnit plugga & dels mår jag inte bra. Jag får skriva det nästa måndag istället förhoppningsvis. Har en "trippel-lektion" i Matte också kl.13 så jag funderar på att ta en dusch & "trycka i" mig ett par Alvedon & åka dit. Man hamnar så otroligt mycket efter annars & jag har så j-a mycket redan som det är...... Får se! Har ätit två Falu Rågrut & te med honung i, till frukost. Imorgon är det vägning igen & jag hoppas på att det blir tvåsiffrigt då!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0